Sibelga Rapport Annuel 2019 De klanten

Innovatie ten dienste van de klanten

Technologische ontwikkelingen en doelgroepgerichte communicatie

De ontwikkeling van specifieke applicaties en de automatisering van taken helpen ons om alsmaar performantere klantenparcoursen aan te bieden. Deze initiatieven samen met een doelgroepgerichte communicatie spelen in op de evolutie van de verwachtingen van de klanten. Dat blijkt uit de zeer bemoedigende resultaten van onze tevredenheidsenquêtes.

  • 14,228 slimme meters

    geïnstalleerd

01Performantere diensten dankzij de digitale transitie

Sibelga heeft een interne structuur opgericht om de innovatie en het delen van ideeën te bevorderen. Dit komt vooral onze klanten ten goede. Zij moeten als eerste de vruchten plukken van de digitale transitie.

Meer weten
Sibelga Rapport Annuel 2019 Performantere diensten dankzij de digitale transitie

02De klantenervaring dag na dag

Aan de klantenervaring bouw je elke dag. Dat doe je op het ritme van kleine veranderingen, die er uiteindelijk voor zorgen dat onze klanten onze interacties stuk voor stuk beter waarderen.

Meer weten
Sibelga Rapport Annuel 2019 Performantere diensten dankzij de digitale transitie
  • 77 % het tevredenheids percentage

    van de Brusselse openbare besturen

03Lokale en gewestelijke openbare besturen

Sibelga zorgt voor nieuwe diensten volledig gericht op de Brusselse openbare besturen.

Meer weten
Sibelga Rapport Annuel 2019 Performantere diensten dankzij de digitale transitie