
Innovatie ten dienste van de klanten
Technologische ontwikkelingen en doelgroepgerichte communicatie
De ontwikkeling van specifieke applicaties en de automatisering van taken helpen ons om alsmaar performantere klantenparcoursen aan te bieden. Deze initiatieven samen met een doelgroepgerichte communicatie spelen in op de evolutie van de verwachtingen van de klanten. Dat blijkt uit de zeer bemoedigende resultaten van onze tevredenheidsenquêtes.
-
14,228 slimme meters
geïnstalleerd
01Performantere diensten dankzij de digitale transitie
Sibelga heeft een interne structuur opgericht om de innovatie en het delen van ideeën te bevorderen. Dit komt vooral onze klanten ten goede. Zij moeten als eerste de vruchten plukken van de digitale transitie.
Meer weten
02De klantenervaring dag na dag
Aan de klantenervaring bouw je elke dag. Dat doe je op het ritme van kleine veranderingen, die er uiteindelijk voor zorgen dat onze klanten onze interacties stuk voor stuk beter waarderen.
Meer weten
-
77 % het tevredenheids percentage
van de Brusselse openbare besturen
03Lokale en gewestelijke openbare besturen
Sibelga zorgt voor nieuwe diensten volledig gericht op de Brusselse openbare besturen.
Meer weten